Stormvindar och äventyrskunskap

2016

Hej bloggen. Just i denna stund sitter jag och huttrar i skolan. Egentligen är det nog inte så kallt, det är ju sol och Kalifornien och sånt, men det blåser som satan. Mitt nordiska blod tycks ha vant sig vid värmen här borta och jag kan inte riktigt hantera den isande kyla som trängt in i märgen idag i och med den storm som härjar här. På grund av den där vinden har jag nästan inte sovit något i natt, hela huset skakade och jag tvivlade för ett ögonblick på om det vore så vettigt att ta sig till skolan idag. Tapper som jag är så begav jag mig de 50 metrarna till busshållplatsen ändå. 
Nu har jag haft två estetiska lektioner och sitter och trycker i mig mexikansk mat i väntan på nästa. Tjejen bakom disken frågade hur mycket och av vad jag ville ha på min tallrik. "A LOT. EVERYTHING" Hörde jag mig själv säga. Idiot, jag äter ju aldrig upp ändå och bland everything fanns det rätt mycket tomat vilket ju är vidrigt. Så nu sitter jag här med en fullsmockad tallrik och är redan mätt. 
Anyhow. Den där lektionen som jag sitter och väntar på är Äventyr. Eller ah, Adventure Leadership. Jag läser alltså ett ämne som går ut på att vara med om äventyr. Hur fett? Idag ska vi klättra. Det kommer att bli en hel del av det eftersom jag går i en ren klätterkurs också. Beräknar att vara pro när jag kommer hem.
En liten del av vår enorma skola.








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?