Självdestruktion, projektarbete och drakar

2015

Att starta dagen med en salt och chilimacka är oerhört risky om man har magkatarr, men så är det ju häftigt att vara självdestruktiv. Med den smarriga kombon härjandes i mitt inre är jag fit for fight den här dagen med. En tisdag som den här bör ägnas till plugg och sånt. Hittills har den ägnats åt katter och kaniner. Men med ett projektarbete i grupp på gång så ämnar jag att samla mina krafter och leverera, man vill inte vara den som inte dyker upp på redovisningen och sviker gruppen efter som man "har alla papperna i sitt skåp".
Igår spårade en tråd i vår facebookgrupp för klassen totalt. Någonstans i början blev jag drottning av drakar med allierade dvärgar och sedan handlade det plötsligt om fåglar och katter istället. Mot slutet hittade jag den mest fasansfulla bild någonsin och började gråta hemma framför datorn. Förstår inte hur det kunde bli så.  
Med Turbonegro och Fu Manchu i högtalarna ska jag nu fräscha till mitt fejs och sedan försöka förstå vad det här projektarbetet egentligen går ut på. Önskar mig själv lycka till.
Hittade verkligen ingen passande bild alls så det fick bli en helt utan mening och sammanhang från Skåne i höstas.
 








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?