Illuminati och storm

2015

Ledsamma tankar och ånger är något jag inte längre befattar mig med, det har jag inte gjort på åratal och tänker inte börja med det nu heller. Istället väljer jag att glädja mig åt vardagens under som att jag beställde hårprodukter i torsdagseftermiddag från nätet (något jag undviker i vanliga fall) och fick ett sms om att paketet kunde hämtas ut på Willys på fredag förmiddag. Har dock svårt att glädja mig åt just det eftersom det känns lurt, illuminati och sånt.
Ute i den vida världen viner nordanvinden i mörkret. Som jag nämnt tidigare är detta en avskyvärd kombo och jag fruktar det som finner sin plats i det förvridna landskapet av skugga och rörelse. Men i mitt slott där jag regerar känner jag mig trygg med bröderna Fluff och en fin bok.
Varför jag sitter här och trycker på tangenter i en ordning som formar ord i ett sammanhang vet jag faktiskt inte. Måhända behöver jag en dos av min egen förträfflighet för att fortsätta kvällen med bravur. Det tycks vara avklarat.
Tack och godnatt.
 








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?