Hunger(spelet)

2014

Just nu pågår ett krig inuti min överkropp. Magkatarren bankar skiten ur min insida och det gör ont från tarmarna och upp i käken. Ryggen värker som satan också och jag drar slutsatsen att musklerna spänner sig på grund av obehaget i resten av mig.
Om jag ska beskriva hur det känns så vill jag säga att den där värken som man känner i magen när man blir hungrig sätter sig liksom i hela överkroppen. Men så har jag förstått att alla tydligen inte får ont när de är hungriga? Wth? "Visst, om man är jättehungrig kanske" var det någon som sa, men jag förstår inte hur man kan känna hungern innan det gör ont. Så har det alltid varit för mig och precis det här som låter så märkligt att hungerkänslan sätter sig på konstiga ställen som halsen och ryggen. Det liksom värker i hela kroppen.
 
Sen är det den där jävla hungersvreden (ett uttryck myntat av Jonte) också. När man är så hungrig att om man äter så eskalerar smärtan gånger tusen och man blir helt lamslagen. Någon annan som är med om det eller är jag sällsynt?
Just nu gör det så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det vet jag visst förresten, jag ska ut till stallet och ge hästarna kvällsmat, men sen då? Vetskapen om att ingen mat i världen kan hjälpa mig i denna stund gör att allt känns hopplöst och den bästa lösningen tycks vara att lägga sig och sova och hoppas på att jag bara är vrålhungrig som vanligt imorgon bitti men utan den här sjuka smärtan i bröstkorgen.
Pourquoi?!
(Det här inlägget är så fruktansvärt att det inte ens får en bild)








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?