Nytt yrke och Roadtripplaner.

2016

Kan nu lägga  till "tattoo artist" på mitt CV efter aktiviteter vid en slags efterfest (mer efterhäng) i lördagsmorse efter våffeldagsfirande, ölspelande och utgång på fredagen. Det var så vi inledde vårt springbreak här borta. Trevligt minst sagt. Jag blev inte tatuerad, oroa dig inte mamma. 
 
Med ny telefon och förberedd mat är jag och resten av flocken nu redo att ta oss an resten av lovet med en roadtrip. Imorgon styr vi mot Zion National Park där vi ska möta upp en vän härifrån och hennes följe av 13 andra. Natten kommer att spenderas i tält. En annan är ju på en högre level och är mer van vid att ha natthimlen som tak. Men jag får ju tänka på mina något vekare kamrater och vi har därför hyrt tält. Efter en dag av hikande i Zion kommer vi ta oss vidare mot Grand Canyon och därefter hemåt på något vis. Mer detaljer inklusive bilder kommer efter resan. 
 
(Senaste nytt: det kommer eventuellt att snöa i Zion på tisdag. Endast jag är exalterad.)








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?