Bergsklättring och kommande saker

2016

Ibland tycker en inte om att blogga. För tillfället är det ibland. Men ni ska veta att mitt liv är spännande som attans ändå. Tro inget annat.
Nu har jag trots min ovilja tagit mig i kragen och tänkte här visa när jag och några fellow bergsklättrare befann oss svindlande högt upp i luften utmed klippväggarna i Joshua Tree National Park. Det ser kanske inte så högt ut men det är det kan jag lova. Sisådär 20-30 meter upp i luften.
Som ägare till den kamera som brukas är det sällan en själv får (vill) vara med på bild. Men på de två sista här så är det minsann yours truly som är uppe och klättrar. 
Givetvis finns det ca trehundra bilder till, men de orkar jag inte visa. 
 
Nu när jag ändå har tid så är tanken att jag ska sitta och knåpa ihop lite fler inlägg om tiden som har förflutit här borta och låta er imponeras. Så fler uppdateringar dyker upp under nästkommande väcka. *Publikens jubel*








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?