Datorsaknad och Instagrambilder

2016

Ännu har jag inte en bärbar dator i min ägo och funderade ett tag på om det verkligen var nödvändigt eller om jag kunde låna av mina rumskamrater samt skolan de gånger denna teknik verkligen blir ett måste. Men idag när när någon kursansvarig eller dylikt anväde frasen "you can use our computer room if you've forgot your laptop" så kändes det mer som ett måste att lägga slantar på detta föremål. Dessvärre, för slantar har jag inget överflöd av.
 
Anyhow, eftersom jag inte har en dator än så kan jag för tillfället inte visa annat än instagrambilder för er. De ser helt prima ut på mobilen men ser ni detta på en dator så förmodar jag att bruset är beyond okej. 
Men det tänker jag inte riktigt bry mig om, såhär har vi det:
 



Sillsaladen

Jag har ju en laptop jag inte använder men som funkar bra, om du tror det är möjligt att skicka så säg till







 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?