Imperfektion

2015

Tjena bloggen. (inte fan får man ett hej tillbaka)
Här ekar det tomt men så är ju mitt intresse för omvärlden ungefär likvärdigt med den tomheten. Tanken har förvisso aldrig varit (lögn det var den från början men bara en liten stund) att fylla det här hörnet av internet med skit var dag utan istället förgylla er tillvaro med perfekta ordspyor eller i somliga fall bilder då och då. Nej, perfekt är inte rätt. Allt jag producerar är inte perfekt, det tycks inget någonsin vara, och det är kanske heller inte önskvärt. När perfektionen slår till så kan man ju lika gärna lägga sig ner och dö.
Alldeles supersnart ska jag kasta mig ut i mörkret med skorna halvt om halvt på med de silvriga skosnörena fladdarande bakom mig när jag springer mot bussen. Den bussen ska jag färdas med mot Frölunda Torg med min kära vän Joanna för att skaffa kläder att ha på mig. Det behövs för nyss såg en outfit ut såhär:
 
 








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?