#Selfie

2014

Här är mitt fejs höll jag på att skriva men det stämmer ju verkligen inte alls. Här är mitt hår, nog så intressant tycker somliga. Dessa somliga har vanan att traska rakt fram mot mig och helt respektlöst dra i en dread. Om man först frågar och sedan inte drar så jävla hårt så är det naturligtvis helt okej att beundra mitt svall, men förvånansvärt många har inte riktigt greppat det här med personligt space och integritet. Frågan är; om människor tappar fattningen angående vett och etikett i överväldigandet av min frisyr, eller om det helt enkelt är människor som från början saknar sådan uppfattning som lockas till att närma sig mig.
Kort sagt: Ta inte på mitt hår utan att fråga, det är sjukt respektlöst och jag förtjänar annars oändlig respekt. Jag är ju Kung.








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?