smycken och halsont

2015

Mina halsmandlar har vuxit till storleken av clementiner. Känns det som. Det är helt sinnes hur ofta en sväljer per dag egentligen, något som tankarna inte vidrör när de där nötterna i halsen beter sig som de ska. Att kunna gäspa utan att vilja dö samtidigt; det bör uppskattas mer. Detta tillstånd har jag befunnit mig i sedan i torsdags morse och det suger kan jag tala om. Nu är det dags att bli frisk ty jag har halloweenplaner som inte får förstöras. Faktum är att jag i detta nu ska se över hur jag kan utföra dessa planer på bästa sätt. Preppa lite alltså. Bland annat ska inventera i mina smycken för att se vad som kan komma till nytta. Sådant kan ibland vara lite lindring för fysiska besvär och smärtor. Materiella ting som blänker alltså.
Spännande tisdag mina vänner.








 NAMN


 MAIL


 BLOGG




SPARA?